COVID-19-information Click here to visit our dedicated page for further information on the COVID-19 situation, including vouchers, cancellations, refunds and sailing changes.

Vanliga Frågor

Vår 'Frågor och svar'-databas innehåller frågor och svar på de vanligaste frågorna om att boka och resa med färja. Klicka på länkarna nedan för mer information. Om du inte hittar svar på din fråga vänligen Kontakta oss

Allmänna frågor om färjan

  • Kan jag få ett kvitto med moms för min färjebokning?

    Normalt sett saknar turist- och passagerarfärjebiljetter moms vilket gör att det inte är möjligt att få ett kvitto med moms för dessa. Du kan få ett kvitto med moms om du har bokat en fraktbiljett och sett till att moms har påförts. Kontakta vårt service team för fraktkunder för att få ditt kvitto, det hjälper gärna till. Du hitta vårt momsregistreringsnummer, GB238948850, längst ner i bekräftelsemejlet.

  • Var hittar jag era användarvillkor?

    Du hittar våra allmänna villkor Här.

  • Vem kontaktar jag gällande borttappad egendom på en färja?

    Du måste kontakta färjebolaget du reste med direkt. Kontakta oss så ser vi vad vi kan göra om du har några problem med att komma i kontakt med dem.

  • Min fråga är ej besvarad, vad ska jag göra?

    Du kan kontakta oss via e-post eller telefon och alla våra kontaktuppgifter finns på Kontakta oss-sidan.

  • Hur lämnar jag feedback?

    Vi vill gärna att du hör av dig till oss. Det bästa sättet att ge oss feedback är via e-post, men om du vill ringa oss hittar du kontaktuppgifter på Kontakta oss-sidan.